something old something new


In opdrag:

Houtkruis, 1.4m hoog,

“en die Heilige Gees het in ‘n liggaamlike gedaante soos ‘n duif op Hom neergedaal”

druiwe as simbool van die Bloed vir ons gestort en die koring die Liggaam vir ons gebreek,

sodat as dit vir ons waar is, ons kan  word soos bome langs water geplant

Wooden cross, 1.4m high

symbolizing Salvation

houtkruis

avondmaal, (geleen by die ou meesters) last supper, (after the old masters)

Johannes 13 beskryf hoe Jesus opgestaan en die voete van Sy dissipels gewas het.

vers 14: as Ek dan die Here en die Meester, julle voete gewas het, is julle ook verplig om mekaar se voete te was

avondmaal, last supper.
2.4mx1.4m oil on canvas

detail :

Avondmaal van naderby

in ‘n ligter luim:

dansers, 900x600cm, olie op doek
beskikbaar by Rookls Art Studio

kitaarspeler, 20x30cm, olieverf op doek
beskikbaar by DS Oosthuizen gallery

7 Responses to “something old something new”

  1. pragtig die kruis en al die ander ook! xx

  2. Gerhard de Beer Says:

    Sjoe, jou avondmaal is ‘n meesterstuk!!! Ek het skoon ‘n knop in die keel! Waar kan ek dit te siene kry?

    • jy doen my goed, Gerhard! dankie, dit wat ‘n heerlike belewenis om te skilder, en ‘n goeie manier om verlede jaar af te sluit (nov/des projek). dit was ‘n bestelling vir vriende in Silverlakes.

  3. Almal pragtig! Ek hou van die kitaar, van my 10 skilderye wat ek tot dusver gemaak het, het 3 kitare in. Maar die dansers is ook baie nice.

  4. Freda van Straten(Naude) Says:

    Marlien, jou skilderye is asemrowend. Dis presies die styl waaroor ek mal is. Ek het op skool al geweet jy kan regtig mooi ‘prentjies’ teken, maar dis wonderlik hoe die lewe met ‘n mens loop.

Lewer kommentaar

