Allerlei skilderye in Mei 2012

Image

 

Image

 

Image

 

Image

6 Responses to “Allerlei skilderye in Mei 2012”

  1. Almal baie mooi, veral die een van die Spaanse danseres/gypsy. Ek het ook ‘n gypsy-skildery in gedagte, maar weet nog nie of ek dit sal regkry of mooi hoe om dit aan te pak nie. Ek werk so stadig! Gebruik jy olie of akriel?

    Uhum, of hou ek meer van die vioolspeler?

  2. Gerhard de Beer Says:

    Hi,
    Ek hou regtig vreeslik baie van jou werk!! Veral die vioolspeler – ek het net die plek daarvoor teen my muur…

  3. Freda van Straten(Naude) Says:

    Marlien, ek hou van die dogtertjie. Lyk soos een van joune? Ek kan so assosieer met jou styl. Pragtig.

Lewer kommentaar

